"Aki egy embert öl meg, az gyilkos. Aki milliókat, az hódító."

2014. július 3., csütörtök

Prológus

Üdv mindenkinek!
Lám, itt lenne a prológus, ami egy kicsit eltér a többitől. Vagyis..um..azt hiszem. Én még személy szerint nem láttam/olvastam olyan blogot amin a prológus olyan lett volna, hogy a történetből lenne egy kis rész beírva, de mindegy is. Nem szeretnék üdvözlésképpen egy regényt írni, így számomra ennyi lenne. Remélem tetszeni fog ez a rövidke rész. Ha igen akkor kérlek szépen jelezd nekem kommenttel vagy feliratkozással!
Jó olvasást! 
B.xoxo


"Az erőszak a hatalom legbiztosabb megnyilvánulása."


A pillantása végig futott rajtam és egy széles, de annál inkább undorító vigyort villantott.
- Undorító vagy! - próbáltam kiszabadulni erős szorításából, de reménytelen volt. Izmai megfeszültek ahogy a csuklómat szorította a falhoz.
- Az lehet, de szexi is. - megint elmosolyodott. Hiba lett volna ellenkezni vele, mert tényleg irtó szexi volt, de mégiscsak elrabolt. Nem szabad azt az embert szexinek tartanom aki elrabolt! Próbáltam a térdemmel megrúgni ott, ahol egy férfinak a legjobban fáj, de mintha a gondolatomba olvasott volna, hozzám simult, így megakadályozta a lábam mozgását. Lassan megnyalta a nyakamat, majd csókolgatni, végül szívni kezdte a vékony bőrt. Halk nyögés csúszott ki a számon, amin Ő csak elmosolyodott.
- Hagyd abba te szemétláda! - tiltakoztam, de nem reagált csak az ölébe kapott és szorosan fogott. Megütöttem, ami után erősebben kezdett fogni.
- Nyughass ribanc! - dörmögte, majd az ágyra tett és hozzábilincselte a kezem, hogy véletlenül se tudjak megszökni. Ribanc? Komolyan annak nevezett? Mérges lettem. Lábammal rúgkapálásba kezdtem, de a srác hamar lefogta mindkettőt. - Azt mondtam nyugszik! - nézett rám mérgesen. Miután abbahagytam a mocorgást elengedte a végtagjaim, majd egy kendővel befogta a számat. Kiment a kis szobából, de nem sokkal később vissza is tért egy szál alsógatyában. Nyeltem egy nagyot, de végigmértem a talpától egészen a fejéig. kidolgozott teste volt, mellkasán és karjain sok tetoválás díszelgett. Miért kell így kinéznie? Egyszerűen tökéletes lenne, ha nem rabolt volna el! Gondolataimat megzavarta egy krákogással aztán elvigyorodott.
- Látom tetszik amit látsz. - válaszul megráztam a fejem. Közelebb jött és csókolgatni kezdett lassan. - Faith Anne, szűz vagy még? - kérdezte egy vigyor kíséretében közben egyik kezével a blúzom gombjait próbálta kigombolni, míg a másikkal az arcomat simogatta. Honnan tudja a nevemet?! Elfordítottam az arcomat oldalra, jelezve, hogy ne simogasson. Vágott egy grimaszt és levette a felsőmet. Kezével végig simított a hasamon, majd mikor a nadrágom széléhez ért, megragadta és egy mozdulattal lerántotta rólam. - Nem válaszoltál az előző kérdésemre cica. Szűz vagy még? - a szemeimbe nézett miközben a bugyimba vezette kezét és simogatni kezdett. Lehunytam a szemeimet és lassan bólintottam. Éreztem ahogy lehúzta a fehérneműimet. - Csodás. Akkor talán egy kicsit elnézőbb leszek veled. - nyomott egy csókot ajkaimra, de nem viszonoztam azt. Összeráncolta a homlokát. Inkább a testemet lepte el csókokkal és néhol megharapta a bőrömet. Kopogtak. Erőteljes kopogások hallatszottak a bejárati ajtón. Fújtatott egyet, majd felállt és kiment a szobából.

4 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik :)
    hihetetlenül jó
    már nagyon várom magát az első részt
    de eddig 10/11:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:)
      Ha minden jól megy akkor nemsokára kint lesz az első rész!:D

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Koszonom es igyekszem hamar hozni az elso reszt! :)

      Törlés